خرید آپارتمان در استانبول

 

 قـــــیمت هــــر مـــتر مــــربع آپـــارتــمان در استانبول 3723 لــــیر اســت. گـــران تـــریـــن مـــنطقــه ی اســـتانـــبـــول بـــشیـــــکتـــاش بــــا 15255 لیــــر و در مــــنطقــــه ی بــــــشیکــــتاش گــــران تــــرین مـــــحله Bebek بــــا مــــیانـــــگیــــن قـــیمـــت 21456 لیـــــر اســـــت در واقـــــع Bebek گـــــــران تــــــریـــــن نـــــقطــــه ی تـــــرکیـــــه هـــــم مــــحسوب مــــی گـــــردد کــــه در بــــخش اروپــــایــــی استــــانـــبـــول قــــرار دارد.
میــــانـــگیــــن قــــیمـــت هــــر مـــــتر مـــــربــع در مـــنطقـــه ی فـــــاتــــتح کــــه یـــــکی از مــــراکــــز ایـــــرانـــــیان و شـــامـــل مـــنطـــــقه هــــای تــــاریـــخی و تــــوریــــستـــی و تــــجاری از جــــملــــه مــــنطقــــــه ی آکــــــسارای اســـت 3700 لـــــیر مــــی بـــــاشـــــــد .

 

 

فاصله تا حمل و نقل شهری:

 

4 الی 5 دقیقه تا اتوبان

6 الی 7 دقیقه تا مترو

5 دقیقه تا اتوبان اصلی

7 الی 8 دقیقه تا ایستگاه اتوبوس

3 دقیقه تا بزرگترین مراکز خرید شهر استانبول

 

شمــا اگــــر هـــدف خرید خانه و ملک در استانبول را در ســر دارید قــــبل از هــــر اقـــــدامــــات ضــــروری فــــایـــل دریـــافـــت آمـــوزش تــــرک شـــو را حـــتما حـــتما با دقــــت بیشتـــر و حــــتی الــمقـــدور بـــا مــــ کــــسی یــــا کــــســـانــی زیـــاد مـــطالعـــه کـــنیــــد.


آموزش رایـــج گـــام بــه گــــام خــرید خــــانـــه و مــلک در استـــانــــبول تـــرکیـــــه
آموزش اخــــذ و دریافت وام مسکن با سود بسیـــــار کــــم در بانک های ترکــــی اســـتانبول
 دریــافت ارائــه اطـــلاعات بســــیار زیــــاد مـــهم در ارتـــباط بــا ایـــن کـــه چه خانــــه و مـــلک های را نـــباید خــــرید و از خـــریدن آن نـــهایـــت صرف نظـــر به عمل آیــــد.
آموزش بـــــسیـــار حرفه ایی بـــستن قـــــــرارداد قــــــولنامه و خــــرید خــــانه و مـــلک
ارائـــــه بــــهترین راه کــــارهــــای قـــــانـــــونی خــــــرید خــانه و مـــلک بــــسیار ارزان تـــر بـــا کــــیفیــــت مــطلــــوب و بـــــالاتــــر
 اخـــــذ آمــــوزش بسیـــــار جالــــب بــــرای کــــسب درآمـــد از طــــریق خانــــه و ملـــک
و همچــــنین ده هـــــا آمـــوزش دیـــــگر در ۶۰۰  صفــــحه و صفـــــحات طلــــایی

 

 

تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

به اینصورت، آنان می توانستند از منابع بی استفاده خود برای انتقال پیام با کمترین هزینه استفاده کنند. به هر حال لازم بود که حجم پیام ها را به 128 بایت محدود کنند (که البته بعدها به 160 کاراکتر 7 بیتی افزایش یافت) تا بتوانند پیام ها را با نوع سیگنال دهی های موجودشان تطبیق دهند. در نتیجه هیلبرند با توجه به مشاهدات شخصی و بررسی هایی که روی حجم پست کارت ها و پیام های تلکس انجام داد بیان کرد که اکثر پیام ها را می توان به صورت خلاصه و مختصر در 160 کاراکتر بیان کرد.
تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

اولین عملکرد ها
اولین اس ام اس از گروه سِما تلکام در گروه مخابراتی ودافون شبکه GSM در بریتانیا در 3 دسامبر 1992 از نیل پاپورث(Neil Papworth)   و با استفاده از کامپیوتر شخصی اش به ریچارد جاوریس(Richard Jarvis)  از ودافون که کاربر گوشی اوربیتل 901 بود فرستاده شد. متن پیام اینگونه بود: 


تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

پیامک (SMS)  در عصر معاصر
در سال 2010 ، 6/1 تریلیون اس ام اس ارسال شده است و این به معنای ارسال 193000 اس ام اس در ثانیه می باشد.
پیامک با درآمد جهانی 114/6 میلیارد دلار در سال 2010 به یک صنعت اقتصادی وسیع تبدیل شده است. متوسط قیمت جهانی برای یک اس ام اس 0/11 دلار می باشد و این در حالی است که شبکه های گوشی های همراه تعرفه های برون شبکه ای خود را حداقل 0/04 دلار تعریف می کنند.

 

سیستم اطلاعت مدیریت به معنی مدیریت برپایه اطلاعات می باشد همانطور که می دانیم برای مدیریت درقرن 21 نمی دانیم از دوعامل چشم پوشی کنیم:
1-استراتژی رقابت؛ و 2-کاهش هزینه ها،  که خودیک ت رقابت صادراتی می باشد.برای لحاظ کردن این دواستراتژی به کاربردن سیستم های اطلاعات مبنی برفن آوریهای اطلاعت وارتباطات ضروری می نماید. 
مدیران امروز، باانبوهی اطلاعات روبرو هستند. اطلاعاتی که به عنوان داده های سیستم بایستی پردازش گردیده وقابل فهم وتمیرو نگهداری وبازیابی گردد. از طرف دیگرسیستم های مدیریت وابزارهای کنترل درطول زمان تغییرات زیادی پیدا کرده اند این تغییرات رامی توان درچهارزمینه کلی عنوان کرد:1-کنترل سنتی  2-کنترل بروکراتیک  3-کنترل کاریزماتیک  4-کنترل اینفورماتیک .
درساختاهای سنتی فئودالی، کنترل ازطریق سنت، ادراک واعمال می شد، مقامات کنترلی به طورسنتی وموروثی به نسلهای بعدمنتقل می گردید وجامعه نیزاین نوع ساختار کنترلی راچون سنت بود می پذیرفت وبدان گردن می نهاد. دروضعیت کاریزماتیک، کنترل از طریق رابطه بین رهبرو پیروان اعمال می گردید. دراین حالت، رهبران کاریزما، شیوه عمل را انتخاب می کردند وپیروان نیزازآنها تبعیت می کردند زیرا آنها را قبول داشتند. دربروکراسی، کنترل درساختارسازمانی تعبیه می شد، ساختاری که برقانون ومقررات استوار بود وجنبه غیرشخصی داشت وتبعیت از آن اامی بود. دراینفوکراسی، کنترل ازطریق نرم افزارها اعمال می‌شود. مجموعه دانشها وآگاهیهای تخصصی، بسیاررشد کرده است واینفوکراسی می تواند هرنوع اطلاعاتی راازطریق شبکه های الکترونیکی بدست آورد. 
 

خرید خانه انتخاب درستی برای شما هست

 

خرید خانه(ملک) را با اجاره کردن خانه مقایسه کنیم. با اجاره خانه شرایط تتان انعطاف بیشتری دارد اما پولی را که برای اجاره میپردازید.

 در حقیقت از جیب تان می‌رود و جایی ذخیره نمی‌شود. از طرفی خرید‌خانه از لحاظ مالی به صرفه‌تر است اما جابه‌جایی را خیلی مشکل تر می‌کند. برای مقایسه می‌توان هزینه ماهانه را در نظر گرفت.

اگر تمام هزینه ماهانه‌ای که برای اجاره می‌پردازید بیشتر یا مساوی هزینه ماهانه‌ای می باشد که برای بازپرداخت وام و هزینه‌های ماهانه منزل شخصی‌تان است و بهتر است اقدام به خرید خانه نمایید.

 

.) کارمندیابی و تامین نیرو: زمانی که در سازمان با کمبود نیرو مواجه شدیم، تدابیری را جهت تأمین نیروی انسانی باید در نظر بگیریم. این عمل باید با توجه به دیگر فرایندهای مدیریت منابع انسانی و کارکردهای برنامه ریزی نیروی انسانی باشد، ضمن آنکه باید به هزینه ها، قوانین، ت تشویق و تنبیه، انگیزش زایی، رشد و بقای سازمان نیز توجه داشت & Mondy.( (1987,Noe کارمندیابی فرایندی است که بوسیله آن، کسانی که به نظر می رسد توانایی بالقوه ای برای عضویت در سازمان و انجام دادن وظایف محول دادند، شناسایی می گردند و موجبات جذب آنها به سوی سازمان فراهم می شود)سعادت،1386 ، 20.)درباره سازمانی که وارد آن شده کسب می کند با قبول ارزش ها، هنجارها و الگوهای رفتاری آن، خود را با اوضاع مطابقت داده، می آموزد که چه باید بکند و چه انتظاری از او می رود.(1996,Berlew( E.S.S E.I.S D.SS T.P.S K.W.S O.A.S M.I.S 6 فرایند آموزش کارکنان: در گذشته چنین گمان می رفت که زمان آموختن با زمان کارکردن و زندگی کردن از هم جدا هستند و بنابراین برای آن ها آموزشی در خور توجه بود که پیش از آغاز کار به افراد داده می شود. بر این گمان انسان برای زمانی می آموزد و سپس به زندگی و کار مولد و سودمند می پردازد و زمانی که کار و زندگی آغاز می شود، دیگر برای آموزش و پرورش جایی در خور توجه وجود ندارد. این اندیشه اکنون روایی ندارد و آموزش و پرورش با زیستن انسان همراه شده است. همه مردم برای همه وقت خود باید به آموختن بپردازند و از تازه های دانش بشری خود را تازه سازند و با نیرو آگاهی بیشتر زندگی سودمند را دنبال کنند 

مخارج زندکی کردن در استانبول ترکیه مخارج خرید اپارتمان و اجاره


1- مخارج و هزینه خرید آپارتمان به ازای هر متر مربع در مرکز شهر 748.41 تله
2- هزینه خرید آپارتمان به ازای هر متر مربع در خارج از مرکز شهر 296.20 تله
3- اجارثه ماهانه مسکن به مساحت 85 متر مربع در منطقه خوب استانبول 3،353  تله
4-اجاره ماهانه برای 84 m2 4- در منطقه معمولی 2،290 تله 
5 -مخارج هزینه برق و آب 1 ماه (گرمایش، گاز، برق و .) برای 3 نفر در مساحت 95 مترمربع 385 تله

 

 

متراژ محله قیمت ملک ارمیه ردیف
75 متر خیام جنوبی 250 میلیون 1
متر 85 باکری 286 میلیون 2
90 متر سعدی 320 میلیون 3

 

الف – تاثیر ایمان حقیقی به خداوند و ظهور ویژگی ها و صفات مثبت در فرد :استقامت و پایداری، کرامت، شرافت، عفت، امانت، راستی، درستکاری، فداکاری، احسان، صلح با خلق، طرفداری از عدالت و تلاش در حفظ سلامت جسم و روح، انطباق با محیط، تسلط بر نفس ( تمام آنچه فضیلت بشری اس )
ب - تاثیر ایمان حقیقی به خداوند و دوری ویژگی ها و صفات منفی در فرد :
طمع ورزی، افسردگی، بی تفاوتی، بی نشاطی، یاس و سرخوردگی ( کاهش رفتارهای نامناسب )

 

  1. به هیچ عنوان افکار و واکنش های منفی بر سر میز مذاکره نداشته باشید.
  2. زمانی که روابط خوب و دوستانه نیست، بسیار مراقب رفتار و کلام خود باشید، زیرا در چنین شرایطی حتی یک مثنوی کلمه نیز جهت انتقال پیام کافی نیست و افراد به هم سوءظن دارند؛ و ممکن است اعتمادشان را به هم از دست بدهند؛ و به جای توجه به نیت و منظور طرف مقابل به عبارات او استناد کنند؛ و صحبت هایش را به حساب توهین بگذارند که این خود باعث ایجاد سوء تفاهم می شود.
  3. بر سر میز مذاکره از کنایه زدن جداً پرهیز نمایید.
  4. سعی کنید شنونده ی خوبی باشید.
  5.  فراموش نکنید که مفاهیم و معانی را نمی توان در کلمات و عبارات یافت. معانی در اشخاص است.
  6. انتقاد تنها در صورتی قابل قبول است که منجر به ارتباطی مثبت و بهبود عملکرد گردد. به عنوان مثال شما می توانید به جای گفتن: "طرح شما اصلاً مناسب نیست"، بگویید: "آیا به این رویکرد هم توجه کرده اید؟"
  7.  قدرشناسی، تشویق و تحسین نمودن مخاطبتان می تواند در برقراری یک ارتباط موثر بسیار تاثیرگذار باشد.
  8.  در خود شورو اشتیاق واقعی نسبت به مطلبی که راجع بع آن سخن می گویید ایجاد نمایید.
  9. جهت داشتن قضاوتی عادلانه، هرگز ذهن خوانی و ارزیابی عجولانه نکنید.
  10. آنچه مایلید بگیرید، بدهید؛ به این معنی که توجه، احترام و محبتی که خواهان آن هستید، می بایست به مخاطب خود بدهید تا به سوی شما بازگردد.
     

 

در صورتی که راجع به جنبه ای از کار اطمینان ندارید، بپرسید و هنگام مطرح کردن سوال، به لحنتان و لغاتی که استفاده می کنید توجه داشته باشید که تحریک آمیز به نظر نرسد.
از نتایج کار و عملکرد انتقاد کنید. از فرد انتقاد نکنید؛ مگر آنکه موضوع خیلی شخصی باشد.
در طول جلسه صبور، شکیبا و خویشتندار باشید.
 با مخاطبتان ارتباط نزدیک برقرار کنید و او را با نام کوچک صدا بزنید.
 وقوع بحران در مذاکرات امری کاملاً طبیعی است و رفتار شما به هنگام وقوع آن، تعیین کننده موفقیت شما در مذاکره است. جالب اینجاست که بعضی از مذاکره کنندگان زیرک بحران را خود ایجاد می کنند تا بتوانند از آن جهت گرفتن امتیاز از مخاطبشان استفاده نمایند.

 

 

برچسبها می توانند دارای مشخصه (Attribute) باشند. مشخصه ها می توانند اطلاعات بیشتری در باره عناصر HTML صفحه شما تدارک ببینند. 
برچسب <body> عنصر بدنه صفحه شما را تعریف می کند. با اضافه کردن مشخصه bgcolor شما می توانید به مرورگر بگویید که رنگ پس زمینه شما مثلا قرمز باشد؛ مانند: 
<body bgcolor="red"> 
برچسب <table> یک جدول ایجاد می کند. با اضافه کردن مشخصه border می توانید به مرورگر بگویید که مثلا جدول شما حاشیه ندارد؛ مانند: 
<table border="0"> 
مشخصه ها همواره به شکل جفت نام و مقدار به کار می روند: name="value" ؛ و همواره به برچسب ابتدایی اضافه می شوند. در ضمن بهتر است که مقدار مشخصه ها بین علامتهای نقل قول قرار گیرند.


سربرگ HTML
<HTML> یعنی آغاز سند html و </HTML> یعنی پایان سند. دستورات رابین اینها قرار می دهیم. اینها تگهای آغازین وپایانی هستند. برای ایجاد تگ پایانی کافیست یک / به تگ آغازین اضافه کنیم. ولی همه تگها دارای تگ پایانی نیستند . 

برچسب <head>این برچسب شامل اطلاعاتی عمومی درباره فایل HTML می باشد. عناصر داخل برچسب <head> توسط مرورگر نشان داده نمی شوند. بر اساس استانداردهای HTML فقط تعداد کمی از برچسبها مجاز به قرار گرفتن در برچسب <head>می باشند و آنها عبارتند از :<title> و <base> و <link> و <meta> و <style> و <script>. 

برچسب <title> 
توسط این برچسب می توانیم عنوانی در نوار عنوان مرورگر بنویسیم. همانطور که در مثال زیر می بینید عبارت The title در نوار عنوان به نمایش در خواهد آمد. در ضمن این عبارت در متن مرورگر دیده نمی شود و فقط محتویات داخل برچسب پاراگراف دیده خواهد شد. 

عنوانها توسط برچسب <h1> تا <h6> ایجاد می شوند که <h1> بزرگترین عنوان و <h6> کوچکترین عنوان را ایجاد می کند. HTML به طور خودکار یک خط خالی قبل و بعد از عنوان اضافه می کند. به مثال زیر توجه کنید. 

برچسب <br> هنگامی استفاده می شود که شما می خواهید یک خط را پایان دهید و ادامه متن به خط بعدی برود ولی پاراگراف جدیدی را شروع نکنید. برچسب <br> یک برچسب خالی می باشد و بر چسب انتهایی ندارد. 

برچسب توضیحات برای قرار دادن توضیحاتی در فایل HTML استفاده می شود؛ و مرورگر آنها را نادیده می گیرد <!-- This is a comment --> ) (و در خروجی نمایش نمی دهد. شما توسط این برچسب می توانید فایل HTML خود را تشریح کنید و هنگامی که می خواهید آن را ویرایش نمایید به شما کمک خواهد کرد تا سردرگم نشوید، این مسئله خصوصا در فایلهای HTML بزرگ صادق است. 
 

 

 

با حالات بدنی غیر طبیعی و ژست های غیرضروری حواس خود را پرت نکنید.
 مسائل را از دریچه نگاه مخابتان بنگرید.
از پراکنده گویی پرگویی مقدمه چینی و طولانی سخن گفتتن پرهیز  نمایید.
 شخصیت مصمم قاطع و اهداف و ارزش های معینی داشته باشید .
 پیش از صحبت کردن فکر کنید و مطمئن شوید که هیچ ابهامی که باعث سوتغییر شود درسخنان شما وجود ندارد.
 تا حد امکان از زبان امرو نهی استفاده نکنید.
 کلامی جذاب و گیراست که پیامش ساده و درک آن راحت باشد و عملی کردن آن سخت و دشوار نباشد.
 در مقابل درخواست نابجای طرف مقابل خود در نهایت صراحت و قاطعیت از کلمه  "نه "استفاده نمایید.

از ارسطو پرسیدند بهترین سخن کدام است؟ درپاسخ گفت :آنچه موافق عقل باشد .
گفتند پس ازآن چیست؟ گفت : سخنی که شنونده بپذیرد.
گفتند بعد از آن چیست؟ گفت: سخنی که از عاقبت آن اطمینان داشته باشیم که ضرری متوجه ما نخواهد ساخت.
گفتند: بعد از آن چیست؟ گفت:اگر سخن هیچ یک از شرایط فوق را نداشته باشد از صدای چهارپایان پست تر است.

صداقت و راستگویی در نیاکان ایرانیان یکی از خصایص بارز 
گزنفون : "ایرانیان دروغ و ناسپاسی و فریب می پرهیزند و از این رو است که یونانیان با دیده ی حرمت حیرت و احترام به ایشان می نگرند.
هرودت :" ایرانیان دروغ  را زشت ترین رفتارها می شمارند. "
زرتشت در هدایت مردم به سوی صداقت و راستگویی چنین می گوید: "راستی یگانه فضیلت است . راستی شادمانی است . شادمانی از آن کسی است که همیشه راستگو و درست کردار است ."
همچنین کنفسیوس در این رابطه چنین بیان می کند :" مرد آزاده شرم دارد از اینکه سخنانش از حدود اعمال وی نماید . یعنی گفتار وی با کردارش راست نیابد.
جز راست نشاید گفت اما هر راست نباید گفت 

                                                                                

چگونگی افزایش اعتماد به نفس : * اشراف کامل به موضوع مذاکره داشته باشید* ایت مطلب را مد نظر قرار دهید که تمامی افراد به دلیل نیازهایی که دارند پشت میز مذاکره می نشینند * پیش  از مذاکره مشخص نمایید از مذاکره چه می خواهید  * همیشه ظاهری آراسته و ساده داشته باشید 
چگونه و به چه روشی احترام را باید هدایت به طرف خود نمود؟ هیچ گاه د حین مذاکره اولین پیشنهاد را شما ندهید * محیط کارتان تمیز و مرتب نگاه دارید * صادقانه از طرف مقابلتان تعریف کنید * بکوشید تا مذاکرات به بن بست نخورد * به طرف مقابل بطور حساب شده امتیاز بدهید * به نظر طرف مقابل خود احترام بگذارید * به جای دستور صریح سوال کنید * شوخی نکنید اما فراوان تبسم کنید.
خصیصه های صبر را چگونه میتوانیم در خود تقویت کنیم؟ توکل واقعی به خداوند داشته باشیم * از حساسیت بیش از حد در هر زمینه ای پرهیز نمایید * به تفریحات سالم و ورزش بپردازید * جهت نتیجه گیری در کارهایتان عجول نباشید * بیشتر با افراد صبور و خوش خلق ارتباط داشته باشید * از اقدامات عجولانه بپرهیزید.

 

 

رضایت مشتری
ادواردز دمینگ:سود در تجارت مستم مراجعه دوباره مشتری است.مشتریانی که به داشتن کالا یا خدمات شما مباعات کرده و دوستانشان را هم به مصرف کالا یا خدمات شما تشویق می کنند .بنابراین باید سنجش رضایت مشتریان را در فرایندهای کاری منظور کرد.
شناسایی انتظارات مشتری
طراحی کالا و خدمات بر اساس نیازها و انتظارات مشتری
تولید و تحویل
مدیریت انتظارات مشتریسنجش رضایت مشتری
مدیریت شکایات مشتریان

سنجش رضایت مشتریان به دو صورت انجام می گیرد
فاصله میان خدمات مورد نظر مشتری و خدمات دریافت شده توسط مشتری بیانگر اندازه و مقدار کیفیت خدمات ارائه شده است.ثانیا مبین رضایت یا عدم رضایت مشتری است
یکی دیگر از روشهای سنجش رضایت مشتریان اشستفاده از پرسشنامه است.یک پرسشنامه دقیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از آن می تواند در بهبود رضایت مشتریانبسیار مفید باشد


چهار گام برای تسریع فروش و بهبود رضایت مشتریان
تعیین اهداف,فرایندها وراهنماهای عملکرد 
تنظیم و پیاده سازی سیستم تا کارکنان براحتی بتوانند راهنماهای عملکرد مورد انتظار را دنبال کنند و سپس آموزش کارکنان برای بکارگیری این سیستم باید در دستور کار قرار گیرد
توجه به کل عملیات.اگر یک فروشنده یا کارمند بخش خدمات پس از فروس به شکل موثر فرایندها را پیگیری کند مدیر نباید هیچ گونه اخطاری از مجموعه فعالیتهای فرد دریافت کند
بروز نگهداری لحظه ای اطلاعات.معمولا بیشترین چالش در حوزه کارکنان فروش است که در فعالیتهای روزانه خیلی به همکاران و مدیران نزدیک نیستند.دادن اختیارات به کارکنان برای بروزاوری لحظه ای می تواند شامل امکان دسترسی آنها به گزینه زیر:وضعیت مشتری و شرایط آن-پیش بینی درامد-مرحله جاری فروش و تاریخ تحقق فروش-جزییات فرصت فروش از قبیل بودجه و رقباو
 

 

 

منبع سایت: ( * خانه -evvhouse  * )


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها