خرید خانه در استانبول

زندگی رویایی با خانه ای رویایی در استانبول

 


 

تعریف مذاکره:  مذاکره عمل یا فرایند گفتگو با دیگری برای دستیابی به توافق برسر مسئله ای یا موافقت تفاهم خاص می باشد
عناصر مذاکره : اطلاعات * زمان * قدرت
ارکان بنیادی مذاکره: تعمیق – توجه به نیازها - تعیین هدف – توافق بر سر واقعیت – کنترل فضا
عوامل مهمی که برای یک مذاکره شایسته لازم است؟ باورها و اعتقادات درونی * توانمندی ذاتی و اکتسابی برای برقراری ارتباط ویژگیها و خصوصیات شخصی و رفتاری * دانش و آگاهی * مهارت و تکنیک ها * ملاحضات حقوقی
چه میتوان به اخلاقیات احترام گذاشت ؟ برقراری ارتباط ارتباط چشمی و عدم سرگرمی با اشیاء مختلف ( ساعت ، تلفن همراه ، و رایانه ) * گوش کردن با تمام وجود گاهی اظهار نظر * هم کلامی و طرح سوال ، عدم موافقت 100 % 
عواملی که در وجدان کاری مذاکره کننده اثر دارد ؟ انگیزه و خواسته فرد از انجام مذاکره * خصوصیات و ویژگیهای انسانی خود مذاکره کننده از جمله ویژهگیهای جمعیت شناسی ( سن ، جنسیت ، و وضعیت تاهل ، تخصص)
برای ایجاد تفکرات مثبت چه کارهایی را باید انجان دهیم: * همیشه نیمه پر لیوان را ببینید* از منفی بافی و منفی گرایی دست بردارید * از کلمات مثبت استفاده کنید * بکوشید فردی سرزنده ، پر از انرژی ، توانا و خوش مشرب باشید * از تردید و دو دلی دوری و کارها را با جدیت دنبال کنید
عوامل مهم در توانمندیهای ذاتی و اکتسابی مهم است ؟ توانمندی در برقراری ارتباط با دیگران * تسلط بر نفس * تمایل به کسب موفقیت * وقت شناسی * آراستگی ظاهری * جذابیت کلام * هماهنگی با اعضای تیم مذاکره کننده 
توانمدی برقراری ارتباط با دیگران : * سعی کنید بر خوردتان باملاحظه و احترام آمیز باشد . * نشان دهید که نظرات مخاطبان را درک می کنید * تاریخ و زمان دقیق اتمام کار را تعیین کنید * هیجانات خود را کنترل کنید * در تشکر کردن افراط نکنید * گرم و پرشور ، صمیمی و یاری رسان باشید.
راههای کسب موفقیت در مذاکره : * راز و نیاز با خدا و درخواست کمک از او برای رسیدن به اهداف را فراموش نکنید * سحر خیز باشید * نظافت خود و محیط کار کار خود را رعایت کنید * یدون صرف صبحانه از منزل خارج نشوید * با سلامی واضح و پر انرژی و قاطع وارد اتاق مذاکره شوید * به موقع به محل جلسه برسید
توانمندی همکاری با طرف مذاکره : * کم حرف باشید * زمان خودتان و مخاطبان را جهت توضیحاتی که از آنها اطلاع دارند هدر ندهید * از صحبت تحقیر آمیز با مخاطبان بپرهیزید * با کلام و رفتارتان کاری نکنید که مخاطبان احساس بی کفایتی نماید * به تلفن پس از دو زنگ و به ایمیل ها پس از 24 ساعت پاسخ دهید * در پایان جلسه به مخاطبان اعتبار بخشید و بر نقاط قوت تاکید نمایید

 

 

منبع سایت (" خانه استانبول ")

 

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها