خرید ملک در استانبول ترکیه

 

اگر ما می خواهیم در استانبول ملک(خانه) بخریم و اجاره کنیم باید از افرادی که قبل از ما ساکن ترکیه(استانبول) شده اند اطلاعات بیشتر کسب کنیم.

و یا می توانیم به مشاوره و متخصص هایی که در زمینه ملک و املاک فعالیت بیشتری دارند م کنیم

بسیاری از خدمات خرید ملک در مشاوره کاملا رایگان بوده است و ما افرادی کاردان و با تجربه از نظر معلومات برای شما عزیزان که قصد اقامت در

ترکیه شهر استانبول را دارید برایتان معرفی می کنیم.

و همچنین در کلیه زمینه ها افراد ما متخصص هستند از جمله خرید ملک (خانه) در کدام قسمت ترکیه و یا در کدام محله ترکیه.

از بابت خرید وسایل خانگی و حمل و نقل که برای شما عزیزان بیشتر حائز اهمیت است و اقدامات لازم را به عمل می آوریم.

 

* مشترکی گازش قطع شده و قصد وصل کردن گاز را دارد؛ اول به شرکت گاز مراجعه میکند، قبض خود را تحویل میدهد ، فیش میان دوره درخواست میکند و بدهی اش را تصویه کرده و درخواست وصل مجدد کنتور را میخواد

این عملیات با مراجعه به قسمت امور مشترکین و باجه قطع و وصل انجام میگیرد

* درخواست انشعاب پذیری

* درخواست وصل کنتور گاز

* مراحل انجام تغییر کاربری محل اشتراک

 

اشتراک پذیری : مشترک برای آن محل برای اولین بار میخواهد گاز بگیرد، باید با مراجعه به شرکت گاز و تشکیل پرونده ثبت نام انجام دهد

تغییر نام : هنگامی که ملک به صاحب جدیدی فروخته میشود، مدارک جهت تعویض نام نیازمند است.

استعلام : استعلام کنتور، میزان کارکرد و غیره

صدور قبض و تصویه حساب : تصویه حساب برای مشترکینی که بصورت استیجاری د محل ست دارند و قصد نقل مکان دارند میباشد.

کسر بدهی : بدهی های قبلی و محاسبه در فیش

قطع و وصل کنتور : درخواست قطع و یا وصل توسط خود مشترک بنا به هردلیلی

 

یکی از نیازهای هر شخص نیاز به قدرشناسی و ارج نهادن به خودش و همچنین دستاوردهایش است. پس بکوشید تا مخاطبتان احساس اهمیت کند. به عنوان مثال شما می توانید جملات زیر را مورد استفاده قرار دهید:
"از دیدنتان فوق العاده خوشوقتم"، "خیلی خوشحالم که توانستید بیایید" یا "واقعاً منتظر دیدارتان بودم."
همیشه به مخاطبتان، اهدافش، خواسته ها و دیدگاه هایش توجه داشته باشید.
 از حرف زدن مستمر درباره خودتان، ماجراها، بحران ها و ناراحتی های زندگی شغلی تان دست بردارید و بالعکس از مخاطبتان راجع به دغدغه های ذهنی و فشارهایی که بر رویش قرار دارد سوال بپرسید.
اگر مخاطبتان فردی خودبین و خودخواه بود، به هیچ عنوان به تحقیر وی نپردازید، بلکه گاهی به او آزادی عمل بدهید که خود و دیدگاه هایش را بروز دهد و در این حین، توجه داشته باشید که کاری نکنید که او فکر کند شکست ناپذیر است.
 هرگز اطلاعات خصوصی خود را انتشار ندهید.
 

 

 

1. سعی کنید برخوردتان با ملاحظه و احترام آمیز باشد.
2. نشان دهید که نظرات مخاطبتان را درک می کنید.
3. فراموش نکنید که شما تنها زمانی که 100 درصد پیام طرف مقابلتان را شنیده باشید می توانید قاطعانه با آن برخورد کنید و در مقابلش واکنش مناسب نشان دهید.
4. از بیان اصطلاحات فنی، که ممکن است که مخاطبتان متوجه آن نشود، بپرهیزید.
5. تاریخ و زمان دقیق اتمام کار را تعیین نمایید.
6. هیجانات خود را کنترل نمایید.
7. به هنگام سخن گفتن به تمام نکات توجه و هرآنچه در متن یا پیام شما مبهم است را حذف کنید.
8. در قبال شغل خود شور و شوق داشته باشید.
9. در تشکر کردن افراط نکنید. 
10. گرم و پرشور، صمیمی و یاری رسان باشید.

 

 

6.زمانی که مخاطبتان به موضوعی که شما مطرح نموده اید بر سر میز مذاکره علاقه مند باشد،مردمک چشم گشاد می شود.
7.پذیرش یا عدم پذیرش دیگران معمولا از طریق ارتباط و تماس چشمی مشخص می شود.
8.برقراری ارتبا چشمی هنگام صحبت کردن با مخاطبتان بسیار عالی است،اما اگر بخواهید به وی خیره شوید،سبب ناراحتی اش خواهید شد،زیرا ارتباط چشمی زیاد سبب می گردد مخاطبتان تصور نماید فردی م هستید.برای مقابله با چنین مشکلاتی ،هر 5 ثانیه یک بار ارتباط چشمی خود را قطع کنید.اما حواستان باشد موقع قطع کردن ارتباط چشمی خود به بالا یا به اطراف نگاه کنید،طوری که انگار می خواهید چیزی را به یاد بیاورید یا اینکه 5 ثانیه به یک چشم ،5ثانیه بعد به دهان مخاطبتان نگاه کنید و چرخه را همین طور دنبال نمایید
9ـلبخند زدن به هنگام گوش دادن راهی بسیار عالی جهت نشان دادن علاقه تان به صحبت های طرف مقابل است.
1ـ در حین مذاکره یادداشت برداری کنید.این دقت و تمرکز شما را بر روی موضوع مذاکره نشان می دهد.
2ـ به مخاطبتان توجه نمایید و تا حد امکان مکالمه خود را با جملاتی که با کلمات پرسشی نظیر "چه کسی"،"چه زمانی"،"چرا"،"چه"،"کجا"،"چگونه"،و "کدام" . شروع می شود،آغار نمایید و سپس با دقت گوش دهید.تیزبین باشید و دیدگاه های مشترک را بیابید و از این طریق یا ایجاد ارتباطی تفاهم آمیز ،دو جانبه و موثر ارتباطتان با مخاطب را به یک ارتباط بلند مدت تبدیل نمایید.
3ـ تا زمانی که تمام مسائلی که نیازمند مذاکره است مطرح نشده است ،پیشنهاد هایی را به خصوص پیشنهاد نهایی را، مطرح نکنید.
4ـ از حرف زدن مستمر راجع به خودتان ،ماجراها و بحران ها و ناراحتی های زندگی فردی و شغلی تان دست بردارید و به عکس از مخاطبتان راجع به دغدغه های ذهنی و فشارهایی که بر رویش قرار دارد سوال بپرسید.
5ـ هر مذاکره کننده ای امکان دارد دچار اشتباه در قضاوت ،گفتار و حتی رفتارش شود.مهم این است که به هیچ عنوان طفره نروید و شخص دیکری را سرزنش نکنید،بلکه در چنین شرایطی کمب تواضع بسیار موثر است .صادق باشید و اشتباهات خویش را بپذیرید و بگویید متاسفم  اشتباه از من بود. و سعی کنید آن را اصلاح کنید.
با انجام چنین کاری تقریبا مسلم است که به جای تضعیف ارتباطتان ،آن را بازسازی خواهید کرد زیرا وجود این صداقت در کلام و رفتار شما سبب جلب اعتماد مخاطبتان نسبت به شما می شود.
 

تکبر و خودخواهی را کنار بگارید و اشتباهات خود را بپذیرید اما در این کار زیاده روی نکنید .
محترمانه و در نهایت ادب سخن بگویید .
با مخاطبتان به گونه ای سخن بگویید که احساس کند برایش ارزش و احترام قائلید .
 از تحقیر و سرزنش طرف مقابلتان و توهین به وی خودداری نمایید.
بهترین وسیله غلبه در مشاجره و مباحثه احتراز از ورود در آن است.
پر حرفی و پرگویی مجال تفکر و تعقل را از انسان میگیرد پس از آن بپرهیزید
 عقاید طرف مقابل خود را محترم شمرید و هرگز به صورت مستقیم به وی نگویید که اشتباه می کند.
سخن خویش را با کلماتی دلنشین و لحنی آرام آغاز نمایید .
هنگام صحبت کردن سخنان مخاطبتان را قطع نکنید.
 راجع به طرف مقابل خود حرفی را بزنید که وی درباره خودش فکر می کند. 

پیش از شروع مطلب طرف مقابل در نهایت صداقت بعضی از امور مربوط به او را که واقعا قابل تمجید باشد تحسین کنید و برای ادامه ارتباطتان از تمجید و تحسین مناسب و بجا استفاده کنید مانند : "بسیار عالی بیان کردید آفرین من هم با نظر شما موافقم و . "
هنگام سخن گفتن به حرکت دست ها و چهره خود دقت و توجه داشته باشید.
اعتبار شما ارتباط تنگاتنگی با کلامتان دارد.پس مراقب حرف هایتان باشید.
 بیاموزید تا ازطریق بیان چهره و زبان بدن خوشایند به گرمی با دیگران ارتباط برقرار کنبد .
 با احترام گذاشتن به مخاطبتان تصور کند فکری که به وی تلقین کرده اید از خود اوست.
 زیاد شوخی نکنید زیرا شوخی فراوان از انرژی ذهنی و جذابیت شما می کاهد.شوخی فراوان به تدریج مرزهای لازم بین افراد را ازبین می برد . اما بسیار تبسم کنید زیرا در تبسم سنگینی متانت و جذابیت وجود دارد.
 چیزی بگویید که ارزش آن بیش از خاموشی باشد.
درمیان گفتگوی مخاطبتان سخن نگویید.
با انتخاب بهترین زمان و مکان جهت سخن گفتن می توانید به کلام خود نفوذ بخشید.
 

منبع سایت (* خانه - evvhouse *)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها