خرید ملک در استانبول ترکیه

 

اگر ما می خواهیم در استانبول ملک(خانه) بخریم و اجاره کنیم باید از افرادی که قبل از ما ساکن ترکیه(استانبول) شده اند اطلاعات بیشتر کسب کنیم.

و یا می توانیم به مشاوره و متخصص هایی که در زمینه ملک و املاک فعالیت بیشتری دارند م کنیم

بسیاری از خدمات خرید ملک در مشاوره کاملا رایگان بوده است و ما افرادی کاردان و با تجربه از نظر معلومات برای شما عزیزان که قصد اقامت در

ترکیه شهر استانبول را دارید برایتان معرفی می کنیم.

و همچنین در کلیه زمینه ها افراد ما متخصص هستند از جمله خرید ملک (خانه) در کدام قسمت ترکیه و یا در کدام محله ترکیه.

از بابت خرید وسایل خانگی و حمل و نقل که برای شما عزیزان بیشتر حائز اهمیت است و اقدامات لازم را به عمل می آوریم.

 

* مشترکی گازش قطع شده و قصد وصل کردن گاز را دارد؛ اول به شرکت گاز مراجعه میکند، قبض خود را تحویل میدهد ، فیش میان دوره درخواست میکند و بدهی اش را تصویه کرده و درخواست وصل مجدد کنتور را میخواد

این عملیات با مراجعه به قسمت امور مشترکین و باجه قطع و وصل انجام میگیرد

* درخواست انشعاب پذیری

* درخواست وصل کنتور گاز

* مراحل انجام تغییر کاربری محل اشتراک

 

اشتراک پذیری : مشترک برای آن محل برای اولین بار میخواهد گاز بگیرد، باید با مراجعه به شرکت گاز و تشکیل پرونده ثبت نام انجام دهد

تغییر نام : هنگامی که ملک به صاحب جدیدی فروخته میشود، مدارک جهت تعویض نام نیازمند است.

استعلام : استعلام کنتور، میزان کارکرد و غیره

صدور قبض و تصویه حساب : تصویه حساب برای مشترکینی که بصورت استیجاری د محل ست دارند و قصد نقل مکان دارند میباشد.

کسر بدهی : بدهی های قبلی و محاسبه در فیش

قطع و وصل کنتور : درخواست قطع و یا وصل توسط خود مشترک بنا به هردلیلی

 

یکی از نیازهای هر شخص نیاز به قدرشناسی و ارج نهادن به خودش و همچنین دستاوردهایش است. پس بکوشید تا مخاطبتان احساس اهمیت کند. به عنوان مثال شما می توانید جملات زیر را مورد استفاده قرار دهید:
"از دیدنتان فوق العاده خوشوقتم"، "خیلی خوشحالم که توانستید بیایید" یا "واقعاً منتظر دیدارتان بودم."
همیشه به مخاطبتان، اهدافش، خواسته ها و دیدگاه هایش توجه داشته باشید.
 از حرف زدن مستمر درباره خودتان، ماجراها، بحران ها و ناراحتی های زندگی شغلی تان دست بردارید و بالعکس از مخاطبتان راجع به دغدغه های ذهنی و فشارهایی که بر رویش قرار دارد سوال بپرسید.
اگر مخاطبتان فردی خودبین و خودخواه بود، به هیچ عنوان به تحقیر وی نپردازید، بلکه گاهی به او آزادی عمل بدهید که خود و دیدگاه هایش را بروز دهد و در این حین، توجه داشته باشید که کاری نکنید که او فکر کند شکست ناپذیر است.
 هرگز اطلاعات خصوصی خود را انتشار ندهید.
 

 

 

1. سعی کنید برخوردتان با ملاحظه و احترام آمیز باشد.
2. نشان دهید که نظرات مخاطبتان را درک می کنید.
3. فراموش نکنید که شما تنها زمانی که 100 درصد پیام طرف مقابلتان را شنیده باشید می توانید قاطعانه با آن برخورد کنید و در مقابلش واکنش مناسب نشان دهید.
4. از بیان اصطلاحات فنی، که ممکن است که مخاطبتان متوجه آن نشود، بپرهیزید.
5. تاریخ و زمان دقیق اتمام کار را تعیین نمایید.
6. هیجانات خود را کنترل نمایید.
7. به هنگام سخن گفتن به تمام نکات توجه و هرآنچه در متن یا پیام شما مبهم است را حذف کنید.
8. در قبال شغل خود شور و شوق داشته باشید.
9. در تشکر کردن افراط نکنید. 
10. گرم و پرشور، صمیمی و یاری رسان باشید.

 

 

منبع سایت (* خانه - evvhouse *)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها